Magdalena Krawczak

Zmień swoje zdjęcie w tle
Prześlij
Magdalena_Krawczak
Zmień swoje zdjęcie w tle
Dołączył 2 stycznia 2023
Status konta użytkownika to Zatwierdzono

Ten użytkownik nie dodał jeszcze żadnych informacji o sobie.

Wirtualna Asystentka
#geekgirl #multitasker #WordLover - z wykształcenia podwójna filolożka (PL/ENG), zawodowo miłośniczka słowa i technologii, czyli humanistka z technologicznym zacięciem. Skuteczna VA z pozytywnym nastawieniem. Wspieram zdalnie biznes na każdym etapie rozwoju.
Useme

Od początku kariery zawodowej związana ze światem technologii IT, krok po kroku odkrywałam w praktyce meandry marketingu online i offline, który stał się moją pasją. Do zadań i problemów do rozwiązania podchodzę elastycznie. Dlatego czasem zaproponuję drogę “najprostsze rozwiązanie jest najlepsze”, a czasem “w każdym szaleństwie jest metoda". W pracy i w życiu prywatnym łączę kropki w struktury, wyciągam wnioski, myślę poza schematami, znajduję nieoczywiste rozwiązania i zawsze mam plan B, C, niekiedy nawet i D. "Dowożę" zadania zawsze na czas i w umówionym terminie. W moim słowniku nie ma słów "nie da się".

angielski, polski

W czasie ponad 15 lat pracy w działach marketingu oraz rozwoju w instytucji otoczenia biznesu zdobyłam bogate doświadczenie w zakresie:
* Obsługi social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube) - analiza i wybór właściwych kanałów komunikacji marketingowej i sprzedażowej
* Obsługi stron internetowych (m.in. WordPress, Joomla!, Concrete, systemy autorskie)
* Grafik Canva
* Obsługi komunikacji mailowej
* Komunikacji PR i kontaktu z mediami
* Budowy i obsługi kalendarza firmowego
* Budowy i obsługi firmowej bazy wiedzy (wiki)
* Tworzenia i wysyłki newsletterów wraz z automatyzacją (m.in. Mailchimp, MailerLite i inne - analiza i wybór właściwego narzędzia)
* Copywritingu, webwritingu, SEO, korekty językowej, komunikacji B2B, B2C, B2B2C), strategii działań content marketingowych i ich realizacji
* Tworzenia i aktualizacji profilu firmy w Google (wizytówka Google) i Google Maps
* Badania satysfakcji klienta (wybór metody i narzędzi)
* Organizacji wydarzeń, spotkań
* Budowania partnerstw biznesowych
* Działań Employer Brandingowych (planowanie i realizacja)
* Działań z zakresu CSR, czyli społecznej odpowiedzialności biznesu i ESG, czyli zrównoważonego rozwoju
* Researchu i poszukiwania wiedzy potrzebnej dla firmy
Tłumaczenie PL/ENG
* Bieżących zadań organizacyjnych i administracyjnych

zarządzanie kontami społecznościowymi, zarządzanie grupami internetowymi, obsługa sklepów internetowych, tworzenie treści (copywriting), przepisywanie tekstów, korekta tekstów, redakcja tekstów, odbieranie telefonów, odpisywanie na maile, organizowanie dnia pracy, umawianie spotkań, rekrutowanie pracowników, realizacja zamówień, obsługa newslettera, obsługa maillingu, obsługa spotkań, live’ów, webinarów, konferencji, badanie rynku, research, koordynator zespołu

Shopping Cart