Oferta wirtualnej asystentki, czyli gdzie i jak zdobyć klienta?

Wirtualne asystentki to coraz częściej nieocenione wsparcie w zarządzaniu obowiązkami biznesowymi. Dzięki nim lista ‘to do’ w końcu się skraca, a radzenie z codziennymi zadaniami wydaje się dużo łatwiejsze. Dlatego wielu przedsiębiorców decyduje się właśnie na ten sposób optymalizacji swojego czasu i produktywności. Jakie kroki podejmują przedsiębiorcy w poszukiwaniu wirtualnej asystentki? Gdzie szukać ofert i […]

Oferta wirtualnej asystentki, czyli gdzie i jak zdobyć klienta? Czytaj dalej »

Wirtualna asystentka – czy warto ją zatrudnić?

Efektywność to jedno z kluczowych zagadnień współczesnego biznesu. Dlatego przedsiębiorcy stają przed wyzwaniem efektywnego zarządzania czasem i zasobami. Zatrudnienie wirtualnej asystentki  to obiecująca opcja, która może zamienić chaos codziennych obowiązków w sprawnie zorganizowany biznes. Czy warto więc zainwestować we współpracę z wirtualną asystentką? Czy lepszym rozwiązaniem jest wybranie asystentki z agencji niż współpraca z freelancerką?

Wirtualna asystentka – czy warto ją zatrudnić? Czytaj dalej »

Dorota Mroczek Asystentkowo Jak osiągnąć sukces

Mentoring dla wirtualnych asystentek – jak osiągnąć sukces?

Wirtualna asystentka to zawód, który w dzisiejszych czasach zyskuje na popularności. Praca z domu, elastyczne godziny oraz możliwość zarabiania online to tylko niektóre z wielu korzyści, które przyciągają kobiety do tego zawodu. Mimo wszystko, jak w każdym zawodzie, wirtualna asystentka musi zmagać się z różnymi wyzwaniami i problemami. Z uwagi na charakter obowiązków, część z

Mentoring dla wirtualnych asystentek – jak osiągnąć sukces? Czytaj dalej »

Czy potrzebujesz wsparcia VA?

9 mocnych sygnałów, że potrzebujesz wsparcia VA

Wirtualna asystentka/wirtualny asystent to freelancer lub pracownik agencji VA, który pomaga przedsiębiorcom w wielu różnorodnych obszarach ich biznesu i jego rozwoju. Pracuje zdalnie i zapewnia profesjonalną obsługę firmy. Wielu przedsiębiorców po nawiązaniu współpracy z VA przekonuje się, że to był dla nich strzał w dziesiątkę. Oto dziewięć sygnałów, że także w Twoim przypadku tak będzie

9 mocnych sygnałów, że potrzebujesz wsparcia VA Czytaj dalej »

10h w pracy wirtualnej asystentki CASE STUDY

Ile zadań udało się zrealizować VA w pakiecie 10h? CASE STUDY

Coraz częściej słyszysz, że któryś z Twoich znajomych przedsiębiorców zaczął współpracę z wirtualną asystentką lub właśnie rozważa taką możliwość. Ty też o tym już pomyślałeś. Cały czas jednak masz z tyłu głowy wiele wątpliwości. Jedną z nich jest to, że pakiet 10 godzin w miesiącu to przecież raptem nieco więcej niż jeden dzień roboczy etatowego

Ile zadań udało się zrealizować VA w pakiecie 10h? CASE STUDY Czytaj dalej »

Metody kreatywne w pracy VA

Metody kreatywne w pracy Wirtualnej Asystentki | VA

Praca wirtualnej asystentki to często zadania administracyjne, takie jak obsługa poczty, kalendarza, obsługa faktur czy umów, organizacyjne czy menedżerskie. Czasem jednak przed wirtualną asystentką zadanie kreatywne, np. w obszarze marketingu, obsługi social media lub zupełnie niestandardowych zadań. Kiedy jednak w głowie brak pomysłów, warto wykorzystać znane metody pracy kreatywnej. Zebraliśmy kilka znanych technik, które mogą

Metody kreatywne w pracy Wirtualnej Asystentki | VA Czytaj dalej »

Piotr Tytoń - mentor - Asystentkowo.pl

Piotr Tytoń – Trener Biznesu i Rozwoju Osobistego, Mentor

Piotr Tytoń, MBA – Specjalista ds. zarządzania i rozwoju zasobów ludzkich. Trener Biznesu i Rozwoju Osobistego, Mentor, Coach ACC ICF, DiSC Trainer & Facilitator, HR Business Partner. Wykładowca studiów podyplomowych EMBA „Przywództwo i Coaching” „ Zarządzanie Talentami i Zasobami Ludzkimi”. Współpracuje z magazynami branżowymi (m.in. Sprzedaż 24, Personel i Zarządzanie, OOH magazine) dzieląc się na

Piotr Tytoń – Trener Biznesu i Rozwoju Osobistego, Mentor Czytaj dalej »

Dorota Mroczek - Mentor - Asystentkowo.pl

Dorota Mroczek – sprawdź w jaki sposób mogę Ci pomóc

Kim jestem i czym się zajmuję? Od prawie 3 lat wspieram kobiety moimi umiejętnościami w działaniach biznesowych w świecie online. Przez jedną z nich zostałam nazwana wszechogarniaczką i tak już zostało. W procesie mentoringu mogę Ci zaoferować: Razem zajmijmy się tymi obszarami w Twoim biznesie, które pragniesz rozwijać. Coś więcej o mnie W 2020 roku,

Dorota Mroczek – sprawdź w jaki sposób mogę Ci pomóc Czytaj dalej »

WEB3 Wirtualna Asystentka | Aga Marecka

WEB3 – nadchodząca TRANSFORMACJA. Okazja dla wirtualnej Asystentki? | Agnieszka Marecka

Aga Marecka – Wizjoner o otwartym umyśle i sercu. Łączy ludzi, nowe trendy, psychologię i duchowość z organizacjami, marketingiem, biznesem i strategiami budowania zespołu. Pomaga projektom i ich zespołom wyjaśniać ich wizje, dobrze je komunikować i tworzyć efektywną współpracę wewnątrz i na zewnątrz organizacji, promując różnorodność energetyczną w zespołach jako stymulator innowacyjności. Wierzy w przyszłość

WEB3 – nadchodząca TRANSFORMACJA. Okazja dla wirtualnej Asystentki? | Agnieszka Marecka Czytaj dalej »

LinkedIn Alina Gwoździewicz - Asystentkowo - wirtualna asystentka

LinkedIn dla przedsiębiorców – Alina Gwoździewicz

Zapraszamy na wywiad z Alina Gwoździewicz #alinazlinkedina – “LinkedIn dla przedsiębiorców” Rozmawiamy na temat wykorzystania LinkedIn w biznesie krok po kroku – jak założyć konto na portalu LinkedIn będąc przedsiębiorcą czym są cztery Filary LinkedIn? dlaczego warto się odważyć i działać na portalu Mega pozytywna energia Aliny, a przede wszystkim profesjonalizm powala na kolana. Sam

LinkedIn dla przedsiębiorców – Alina Gwoździewicz Czytaj dalej »

wirtualna asystentka - jak pozyskać nowych klientów

Metody przyciągania uwagi i zaangażowania użytkowników

Aby firmy mogły się rozwijać, muszą stale pozyskiwać nowych i wartościowych klientów. Chociaż ten proces brzmi prosto, w rzeczywistości pozyskiwanie konsumentów jest złożonym procesem. Firma nie tylko musi pozyskać nowych zainteresowanych, ale także zapewnić, że osoby te tworzą lojalną bazę i zmniejszają koszty zwrotu z inwestycji. Gdy firma pozyska odbiorców, będzie musiała skupić się na

Metody przyciągania uwagi i zaangażowania użytkowników Czytaj dalej »